Thursday, July 16, 2009

Perkahwinan Pura ~ 31/5/2009



ni pengantin lama... 2thn lalu
cium... jgn tak cium
dinikahkan oleh angah - pengganti arwah ayah
along pujuk arianna
dengan akak nor - akak sulung
ngan kakak kesayangan lagi!
mak ceria hari tu :) mak buah bersama anak buah & pengantin
eee... closed up muka sket :) mata je nampak lebih!
dengan Najwa yg manja....
senyuman berseri raja sehari
Pura bersama kakak kesayangannya.... :)
















































































2 comments:

Sue said...

atul, exclusive bf means tak makan langsung . betul ke anak ko belum makan pa pe nehhh? caya laa... aku nk gak exclusive bf tp cam tak sampai ati pulak tgk dia tekemam2 mulut tgk org makan. aku tggu dia 6 bulan baru start mamam

~ Jannatul Fadilah Syurga Takaful ~ said...

yup...even air masak pon aku xde bagi.aku bace kalu setakat ubat yg x mengenyangkan tu x dikira kan:) aien memang exclusif bf tapi takat 6 bulan jer la...lepas je dah 6 bulan 1 minggu aku dah start kasi dia bubur kosong...pastu tambah2 bilis blend, carrot, kentang...sawi, bayam... esok dia 8 bulan (11/8/09) , aku rase bole la bagi dia makan ayam ke..mak aku ckp umur ni dia punye gusi dah keras, boleh bagi nasi lenyek dah.. tapi aku buat bubur gak utk dia, hantar g nursery. tgk la bile aku nmpak dia dah ok dalam bab kunyah-mengunyah ni, aku bagi nasi lenyek je la kat dia. kat umah kita bole la bagi, kat nursery xberani aku...dia dah start makan, maknanya susu aku dah kurang permintaan, tapi aku still bekalkan dia susu aku utk dia minum antara waktu makan dia tu...no susu formula yet! alhamdulillah...jimat belanja laki aku ;)