Wednesday, August 12, 2009

Pertandingan Pertama Aien

Saya ni kan ibu baru...bila ada baby ni, terasa anak kita lah yg paling comel, paling kiut miut, mengalahkan baby2 lain di dunia ni...(hahaha... statement x igt dunia) dan disebabkan saya nak tonjolkan kekiutan baby saya ni kat public, saya pun masukkanla aien dalam cutest baby contest 2009 anjuran pasaraya The Store & pasaraya2 lain yg terlibat.

Of course nak masuk bertanding kene la beli brg yg terpilih macam produk Anakku ke, Drypers, sweet cherry ke...yg berharga RM10 ke atas bagi melayakkan kita dapat borang penyertaan.

Macam saya, saya beli baju2 untuk Aien, dekat RM100 gak la semata2 utk dpt borang. Ceh.. yoyo o jer ummi aien nih ;P babah aien pulak x banyak soal, ikutkan ajer ummi aien ni.

Kene bagi gambar berukuran 5R...kitorg cuci gambar RM4, kalo menang memang berbaloi2....hehehe!

Jangan x tau, tarikh tutup penyertaan 31 julai 2009, saya baru terhegeh2 nak amik gambar aien pagi sabtu 25 julai sebelum hantar tengahari tu kat The Store Semenyih (sebab beli brg kat sane, mase balik umah mertua saya). Ye la, bile lagi nak balik menyih kan....

Ade la beberapa keping pose aien. Senang je nak suruh die posing tapi sebab mase amik gambar tu die tengah ngantuk, so take time sikit la... ade la beberapa gambar aien yg saya rase paling comel, antara yg comel :)

Dan... saya & en billy sepakat pilih gambar yang ini....

comel kan...? :) anak saya memang comel macam saya..... ;P

Inilah hasilnya.... semoga berjaya Aien Nur Sophea binti Fadzlishah.
AMIN...
p/s: patut ke saya masukkan aien dlam cute contest mcm ni? takpe kot, sekadar suka2...

3 comments:

Sue said...

mmg excited kan masuk contest. damia dulu, asal ade contest je aku masuk. penah la menang consolation prize Anakku thn 2007. Pastu thn lepas The Store nye contest pon dpt consolation prize. Dpt baucer.. bole belikan pampers ngan susu dia. Alhamdulillah rezeki kan...

Now da tak layak pasal terlebih umor. Nak masukkan Khalish tp baby sgt..hehe alasan! Tahun dpn la kot. Tapi kalau pertengahan tahun mmg byk supermarket wat baby contest tau!!

So just watch out, next yr ok.

p/s: Owhh ko xclusive bf sampai 6mos je. Ingtkan smpai skang ni. heheh.. Sama la. Aku pon masih xclusve bf lagi ni. Air masak pon tak bagi. pstttt my mil tak leh kata apa la sbb anak aku pon da montel. Masa damia dulu dari umor 2 hari dia da start suh bagi nestum. tapi aku kan MENANTU, so buat pekak je la... tp ade gak la lawan. hahahahha

viruspadu said...

boleh je cuba nasib hikhikhik

~ Jannatul Fadilah Syurga Takaful ~ said...

makcu, wah...bagusnye ko masukkan damia dlm contest, tapi die memang comel pon, tgk je pipi gebu die tu...geram aku nak cubit2 ajer! ;)

mmah, tula pasal....saje je menonjol2kan aien ke khalayak ramai :) bak kata mak aku, 'ko ni, kecik2 dah ajar die...bla..bla..' aku senyum jer la, yela, mak-mak kita x same mcm mak-mak zaman sekarang...suke expose anak hahaha!